onsdag, januari 16, 2008

Österrike-Schweiz hier Ich komme...

Japp.
Ich komme zu Alpenland!!

Första planeringsmötet för årets viktigaste vecka. Tror jag.

Min och diverse löst folks resa till Österrike/Schweiz och Fotbolls-EM.

På söndag ska det diskuteras ;

Husbilar.
Var egentligen EM spelas lite mer specifikt. Typ vilka städer.
Hur får vi tag på biljetter.
Vem ska vara maskot?
Vem får sova brevid snarkmaskinen M i husbilen?
Fotboll generellt.
Och kanske lite tjejer bara för sakens skull.


A.

6 Comments:

Blogger Ninde said...

Husbil till alperna? Tips, kolla bromsarna innan. Och kanske maxvikten ;)

1:38 em  
Blogger A. said...

Maxvikten. Nu var du fyndig. Men dessvärre. Du har en klar poäng ;-)

1:39 em  
Anonymous Anonym said...

En massa tjejer till dig alltså. Eftersom du är den enda singeln. Eller hur?

2:22 em  
Blogger Ninde said...

"..och kanske lite tjejer bara för sakens skull" ? Alla till a alltså? :D

2:33 em  
Blogger A. said...

Ida: Japp. Enda singeln. :-)

Ninde: Ja alla till mig först i alla fall. Sen nöjer jag mig med den som ler mest och är gladast ;-)

2:50 em  
Anonymous Anonym said...

Tänk då på att jag blir enda singeltjejen där nere bland en massa par och alla andra tjejer i sällskapet varken bryr sig om fotboll eller öl.
Vad pratar man om då?

4:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home