onsdag, januari 09, 2008

Kort natts färd mot lång färd...

Om man åker till en jourverkstad med en bil nog fan ska de kunna byta en lampa åt mig. Fan.

Igår gick jag och la mig klockan 22.00. Tidigt för att vara mig. Allt för att vara alert nog att åka till Jönköping klockan halv sex imorse. Och plocka upp en mindre straight kollega som klappade mig lite lätt på kinden på ett sätt som ingen utom mamma gjort när vi sågs.

Sen full fart ner mot Jerusalem. För ett sjukt lyckat möte. För att komma hem och inse att jag har glömt att handla mat. Så McD eller pizza?

Eller båda, pizza är nämligen en rätt som serveras bäst kall... Precis som coca-cola, sallad och glass. Jag gillar kall mat.

Imorgon kommer en utläggning om hur jag dessutom blev intvingad i en kram. Imorgon startar jag en facebook-grupp mot detta evinnerliga kramande. Men nu mat.


A.