tisdag, januari 08, 2008

Le Tisdag

Idag är det många på jobbet. Men inte lika många som på gymmet igår. Och märkligt nog gick hälften runt med smålappar som det stod vad de skulle göra för övningar. Misstänker att många fick nya gymkort och lovade stort på nyårsafton...

Sen att jag spöade brorsan i squash dessutom gjorde inte saken sämre. :-)


Nu snart utvecklingssamtal. Har jag inte haft sen det hette kvartsamtal och man tog mamma med sig och var lite rädd för att fröken skulle säga att jag pratade för mycket på lektionerna. *

Sen efter det direkt till jourverkstan med Le Bil. Måste byta lampor. Och nej, jag grejar det inte själv. Och xenonlampor ska man faktiskt inte pyssla med själv...

Och sen somna tidigt för att åka på roadtrip imorgon. Halva vägen med den feminninaste killen jag vet. Här skulle jag kunna dra en massa växelspaksskämt men det vore väl lite lågt?


A.


* Vilket jag naturligvis gjorde.