onsdag, februari 13, 2008

Le gormande...

Vissa dagar är lite värre än vanligt. Som idag tex när allt gått emot mig hittat en utomstående person som har gjort fel. Alltså samtal för att kallt påpeka att det inte är sättet vi ska göra det på.
Eventuellt kom den hårda kalla A fram. Som kan låta lite dryg.

Och sen så visar det sig att man har skällt på fel person i fem minuter. Att det ska vara så svårt att höra rätt på Helena och Helene. Oups.
Nåja, jag var på rätt avdelning i alla fall. Och det ger mig till hälten rätt i utskällningen. Och jag hade 100% rätt i vilkas fel det var.
Det ger mig en total rätt procent på 75%.

Och då man gör saker av ren ilska så räknas alltid en felmarginal på 25% bort vilket gör att jag hade hur rätt som helst i att skälla på henne.

Typ.

A.

5 Comments:

Blogger Ninde said...

Hm..det där med procenträkning var aldrig din starka sida va? ;)

Skällde du ut rätt "Hellan" till 100% sen eller? ;)

3:05 em  
Blogger Ängeln said...

Tänk på procenten Helge!

3:24 em  
Blogger A. said...

Ninde: Procenträkning? Inte alls. Sannolikhetsläran för att hon var värd en utskällning talade till min fördel hehe

Ängeln: Exakt. Var vi skulle vi vara utan att tänka på den?

3:44 em  
Blogger Ninde said...

Sannolikheten för att du har fel är väsentligt högre..;)

3:56 em  
Blogger A. said...

Hmmmpff...

4:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home