fredag, februari 08, 2008

Innebandy ala Northern Hoods..

Det fanns vissa regler gällande innebandy med jobbet.

- Man får inte tacklas.
- Man får inte slå på klubban
- Man får inte hoppa och stoppa bollen
- Man får inte ta bollen mellan benen på någon
- Man får inte stå i målgården
- Man får inte skjuta för hårt utan gnäll

Jag bröt mot alla regler. Jag var inte populärast men mitt lag vann. Och "på jobbet innebandy" är så långt ifrån mina streetregler som man kan komma.

A.

Ps. Om en kollega glömt shorts, är det då okej att spela i kallingar. Ingen ville vara i närheten...

7 Comments:

Blogger Ninde said...

Snälla säg att det var boxer och inte stringmodellen? Blandade lag?

3:27 em  
Blogger A. said...

Det var blandade lag men det var bara en tjej med. Och hon var ordentligt klädd. Kille i boxers... dessvärre... ;-)

3:36 em  
Blogger Ängeln said...

Boxers med glipa eller? Utan knappar?

3:44 em  
Blogger Ninde said...

Vaddå dessvärre? Menar du att han hellre skulle haft string? :/

3:46 em  
Blogger S said...

Det är inte okej. Är det inte ofredande? Irk.

5:33 em  
Anonymous Anonym said...

Jaha. Du kanske inte har märkt det, men du har saknat mig som läsare, i lite drygt två månader.
Sorry about that.
Har varit bortrest.

Insåg, till min förvåning, att jag hade saknat dig med.

12:28 fm  
Blogger A. said...

Ängeln: Boxers, utan knappar och glipa tack och lov.

Ninde: Det hade faktiskt vart sjukt kul om han hade string hehe...

Sandra: Tror inte det är okej heller..

Anna: Klart jag har saknat dig. ;-)Och alltid kul att vara lite saknad!

11:30 fm  

Skicka en kommentar

<< Home