söndag, februari 17, 2008

Vad lillbrorsan fått under helgen..

Lillbrorsan fyllde ju 25.
Han fick platt-tv, följa med raka "spåret" till tv-kändis krog och äta stek med sina bröder. Han fick dessutom en svår släng av feber, förkylning, halsont och snorighet av sin äldste bror.

Vad jag fick?
Jo, jag fick ligga hemma i feber och tacka nej till 30-års fest. Le Twin verkar har klarat sig. Kul.

Jag däremot är dödligt sjuk. På riktigt.


A.

Ps. Fick en Toblerone av han vid bordet bredvid när jag hoppade över efterrätten. Glömde den.

7 Comments:

Blogger Ängeln said...

Välkommen in i klubben. Fattar inte hur kan man vara så snuvig.

5:15 em  
Blogger A. said...

Tackar. Förstår det inte heller. Inte hur man kan svettas och frysa så man skakar samtidigt heller.

Men så är jag ju inte läkare...

9:16 em  
Blogger Ängeln said...

Vänta tills du stupat i säng vid 21 2 kvällar i rad samtidigt som att din granne har fest. Mot väggen i ditt sovrum... Skitkul att känna sig som en pensionär..

9:49 em  
Blogger Ninde said...

"Fick en toblerone av han vid bordet brevid för att jag hoppad eöver efterätten" ? Gav du den till honom eller?

2:53 em  
Blogger A. said...

Ängeln: Har inte ens orkat upp ur sängen. Men å andra sidan ingen granne med fest heller.

Ninde: Nej, han tyckte bara jag var söt... ;-)

3:46 em  
Blogger Ninde said...

Troligen :)

Fast fick inte du lära dig att inte ta emot godis av främmande farbröder? ;)

4:35 em  
Blogger A. said...

Nja, kände mig säker när jag hade brorsorna med mig. Annars hade jag aldrig tagit emot den...

8:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Home