fredag, augusti 29, 2008

Lång dags färd mot... Kid Rock?

Örebro.
Uttalas tydligen lite gnälligt men rätt snygga damer har de.

Hädanefter ska jag alltid se till att åka dit i god tid så jag kan titta på receptionisten.
OMG som mina engelskspråkiga vänner skulle ha sagt.

På vägen hem var jag så glad att jag beslutade mig för att köpa en CD. Kid Rock.
Det stör mig lite men jag börjar gilla Kid Rock.
Det stör mig lika mycket som att jag helt plötsligt skulle börja gilla Linda Rosing.

Vad var det för artistnamn hon tog?

Men jag har en teori om varför jag gillar Kid Rock. Jag har alltid varit svag för cowboys.
Jag skulle om jag varit född i Texas hetat Jock och vart en jävel på lasso och rida.
Haft chaps jämt.

Hade jag varit trailertrash hade jag kanske gillat fru Rosing.
Det är jag inte.
Jag är mer cowboytypen.


A.

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

"A poor lonesome cowboy..." *riderivägisolnedgången*

8:50 em  
Anonymous Anonym said...

:) , det finns inget som hindrar dig....

http://www.hammarbygard.com/index.html

(ytterligare en anledning för dig att flytta till rätt sida av stan ;)

9:23 em  
Anonymous Anonym said...

Men A, nu gör du mig orolig. Kid Rock? Var ska det här sluta?

9:37 em  
Blogger A. said...

Anna: Tänk INTE Lucky Luke...

Dot: Ska genast kolla upp det!

Moi: Jag vet. Men det måste vara bra att jag själv känner till problement va? ;-)

11:32 fm  
Anonymous Anonym said...

Insikt är första steget. Sen finns det väl ungefär elva till. ;-)

10:49 em  
Blogger A. said...

Moi: Finns det så många alltså? Känner inte till ett enda. Fast det kanske är lika bra...

1:01 em  
Blogger Ninde said...

Hrm...? Jamen bo du i Texas. Blir lagom avstånd.

Och jag tror du gillar Kid Rock bara för att hans ex heter Pamela. Du kan ju få låna hennes självbiografi om du vill. Så lättläst att även du bör kunna läsa inantill.. ;)

1:23 em  
Blogger A. said...

Ninde: Japp, Texas är coolt. Och inget fel på Pamela. Och kan bara hålla med dig. Biografin var lättläst. Förstod allt. ;-)

2:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home