tisdag, september 30, 2008

Idol...

Första avsnittet av Idol avklarat. Så den lilla ljushåriga figuren med spretigt hår är en kille!
Stå på dig Johan. :-)

Det var det mest revolutionerande förutom att en av jurymedlemmarna ser ut som en smal och yngre Gary Sinise.

Han håller jag på. Och lite på Laila. Och så är jag säker på att jag skulle ha superkul tillsammans med han Bagge.
Shit. Jag är fast. Och så Jihde som är Sveriges bästa programledare alla kategorier på det. Otroligt.

Hörs efter sista avsnittet.

A.

10 Comments:

Blogger emster said...

Don't even get me started...
Du är ju en riktig rookie på Idol, det märks ju tydligt!

9:39 fm  
Blogger A. said...

Jag är en riktig rookie. Men oj vad jag och han Bagge skulle kunna bli bästisar!

9:58 fm  
Blogger emster said...

Jo men du är ju kåt på Jihde. Det är äckligt!

10:54 fm  
Blogger A. said...

Nja. Nu tycker jag du dömer mig lite väl hårt. Känner att någon stackare måste stå på hans sida. Men kåt, nja.. Och det där var på gränsen till vad jag låter stå kvar. Hehe..

11:13 fm  
Blogger Ninde said...

Nja. Bagge är alldelles för lik..eh nån. Och så gillar jag inte riktigt hans ögon..

Andreas däremot är väldigt lik en viss gymkille i ansiktet...

Och Jihde antar jag att jag ska hålla tyst om..he he

3:10 em  
Blogger A. said...

Man kan inte skriva lik eh nån. Utan att berätta vem det är. Så det så. Så funkar det inte i Le Blogg.

Bara så du vet...

3:47 em  
Blogger Ninde said...

Han är en äldre version. Av en kille. Som jobbar med data. Som eventuellt omnämts. Typ nångång.

4:37 em  
Blogger emster said...

Visste väl att du var en sån där censur-etablissemangsbloggare. Får man inte säga "kåt" alltså?

Kåtkåtkåtkåtkåt.

Ha. In your face!

7:15 em  
Blogger A. said...

Joho då det får man. Men jag är ju inte kåt på Jihde. Det var ett påhopp. I been nothing than nice to you och så kommer det där... ;-)

7:37 em  
Blogger emster said...

Äsch.

Jag är nothing but najs!

10:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home