fredag, september 26, 2008

Le Fredag...

Börjar vänja mig med att inte vara ett långhårigt as. Känns rätt bra att vara kortklippt just nu. Skönt att det växer ut snabbt iofs.

Jag har sett ogräs växa långsammare än mitt hår. Och alla vet hur fort ogräs växer.

Dagens fundering: Är jag mest kär i Meg Ryan, Elisabeth Shue eller har den nya bubblaren Rene Russo någon chans egentligen.

Le Helg.
Ikväll nada.
Imorgon dop. Om jag bara lyckas ta mig till rätt kyrka. Skulle vara bland det pinsammaste jag varit med om ifall jag åkte till fel kyrka. Sen dopfika.
Och efter det.
Helgens Main event.

Avslutningsfest med fotbollslaget. Ska ni ut i stan så håll undan. Här ska dansas i otakt.

A.

5 Comments:

Blogger Winnie The Pooh said...

Satan, man skulle ju vara Sthlm, den här helgen, det förstår jag ju! Det hade ju varit ett sant nöje att få se vem som har ihjäl vem först på dansgolvet!
Själv saknar jag takt och ton, så dans är knappast aktuellt, men jag är en j-el på att tjata i baren!
trevlig helg!

2:45 em  
Blogger A. said...

Det är väl som de brukar säga. Dansa är till för de som inte har råd att stå i baren!?

3:06 em  
Blogger Winnie The Pooh said...

Jag vet inte. Jag betalar sällan i baren...;-)
Jag HAR dock försökt dansa några gånger. Det blir sällan bra. Dessutom är det altid nå´n jävel som snott min barstol när jag kommer tillbaka från mina isslyckade försök till manande moves på dansgolvet.

5:34 em  
Blogger Winnie The Pooh said...

j-la tangentbord...
isslyckade=misslyckade
manande=utmanande

5:35 em  
Blogger emster said...

URSÄKTA MIG ETT ÖGONBLICK!

Men det är faktiskt RÄTT lätt hänt att åka till fel kyrka. Det är inte alls något pinsamt med det. Nej nej.

Det kan hända den bäste.

Kanske BARA händer den bäste?

Hmmm...

Good Luck :-)

7:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home