torsdag, september 18, 2008

Men va fan A...

Ibland blir jag så trött på mig själv.

1. Jag är ju sjukt trevlig.
2. Oftast tillmötesgående och snäll.
3. Och glad.

Efter kundmötet idag föreslog jag att vi skulle äta lunch. Kund A säger att det vore trevligt och att vi kan gå till det lilla lokala haket i Strawberry Mountains och lägger till.

"...är ju torsdag så det är ju pannkakor..."

Hur reagerar då A som tycker pannkakor är äckligt?

Jo, på ett sätt som hade fått en husnasare som The Brat att framstå som sansad. Med ett glatt utrop hojtar* jag till och tycker det är en strålande idé.

Så nu är jag dödligt hungrig efter att ha petat i maten under hela lunchen. Med motiveringen att jag är försöker dra ner på laktos och de hade så jävla mycket grädde på pannkakorna.
Smart. Nja.
För det är ju inte mjölk heller i pannkakor.


Men han skrev på.


A.

* Varför används ordet hojta inte mer. Dog ut med Pistvakt. Fast då betydde det ngt annat.

3 Comments:

Blogger emster said...

Vad är det för fel på dig?

Pannkakor är min bästa mat!

5:04 em  
Blogger A. said...

Du skulle bara veta vilka fel det är på mig hehe...;-)

5:07 em  
Anonymous Anonym said...

Föredrar pistvakt innebörden ;)

5:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home