onsdag, september 10, 2008

P3 kvällspasset...

Jag hatar reklam. Inget kan få mig att lyssna på radioreklam i bilen. Byter kanal direkt.
Hellre P1.

Och helst P3 generellt. Speciellt det som P3 humor gör.
Dock finns det ett problem. P3 humor slutar 18.00.
18.00 börjar kvällspasset. Med Johan Hilton. Vilket han berättar var tredje minut att han heter.

Men är han verkligen så dålig i verkligheten? Jag har länge trott att han bara gör sig till men nu börjar jag bli tveksam.
Jag tror han är totalt värdelös. På riktigt. Känns lite tråkigt.
Hade vart mycket roligare om han gjorde till sig.


Just ja, Johan Hilton kan få mig att lyssna på reklamradio.

A.

2 Comments:

Blogger Ninde said...

På väg till folk jag känner på landet brukar jag alltid lyckas hamna i någon radioskugga där man bara får in P4. Som alltid sänder något värdelöst som regionmästerskapet i handboll varvat med dålig musik...

Har du sett det här föressten, rockfarfar som programledare?
http://www.rockklassiker.se/4107.aspx

12:36 em  
Blogger A. said...

Är så att bo på landet vettu. Stackare...:-)

Och regionmästerskap i handboll. Som i regionen världen eller?

10:31 fm  

Skicka en kommentar

<< Home