fredag, september 05, 2008

Tips på att känna igen A.

I trafiken.
- Pratandes tillbaka till bilradion. Inte sjunga med. Är jag tyst eller inte rör läpparna så är det musik på. Sjunger inte ens för mig själv. Jag blir illa berörd av min sångröst.

- Sms:andes. Världens bästa uppfinning. Dock kanske lite olämplig som sysselsättning när man kör.


På affären
- Han som går vilse och fram och tillbaka mellan hyllorna flera gånger och ser ut, och har, svår beslutsångest.
- Han som alltid på fredagar köper en trisslott med ett fånigt flin.
- Han som alltid köper bacon. Jämt.


På fredagar
- Han som går och ler. Hela tiden... Jämt.


I övrigt gällande Le Helg.
En ledig helg. Helt ledig. Har jag inte haft sedan tiden då Fröken Rosing var oskuld.



A.

5 Comments:

Blogger Ninde said...

"Är jag tyst eller inte rör läpparna så är det musik på. Sjunger inte ens för mig själv."

Du sjunger så illa att du inte ens kan mima till musiken?

10:03 fm  
Blogger A. said...

Japp. Och jag skämtar inte nu. Jag störs av mitt eget mimande.

Så sorgligt att Metallica gjorde en låt om det. "Sad but true"....

10:13 fm  
Blogger Ninde said...

Du störs av ditt eget mimande? Mimar du som man dubbar tysk film eller? ha ha ;)

1:47 em  
Anonymous Anonym said...

Måste va bra länge sen isåfall,med tanke på Rosings oskuld ....

Har för mig jag sett nån med ett fånigt flin vid kassan på Coop nere vid stationen ;)

8:20 em  
Blogger A. said...

Anna: Hehe, nej där handlar jag aldrig... ;-) Måste vart någon annan...

Ninde: Låt oss bara säga att jag inte är så bra på att mima...

11:45 fm  

Skicka en kommentar

<< Home