söndag, september 14, 2008

Le Gnäll.

Nu är det fan dags.
A är inte nöjd. Inte det minsta faktiskt.

Lillbrorsan har flugit till Malaga.
Det är kallt som fan i min lägenhet.
Jag förstår inte hur vissa tänker.
Jag borde gått på krogen ordentligt igår.
Jag har ont i mitt ena knä sen fotbollsmatchen igår.
Vi förlorade fotbollsmatchen igår.
Jag har inget godis hemma idag.
Det är måndag imorgon. Nej det är förresten bra. Enda roliga med den här helgen.
Jag har fortfarande inte blivit farbror.
Det är inte bara kallt. Solen vägrar visa sig.

Det var lite kort om min helg. Vad har ni gjort? :-)

A.

4 Comments:

Blogger Winnie The Pooh said...

Tillbringat helgen i stans alla bilhallar och då enbart som barnflicka åt mina egna barn medans den äkta hälften har provkört allt som brummar...
Könsrollerna lever!

10:30 em  
Anonymous Anonym said...

Ungefär samma som du verkar det som ;)
Fryyyyyyyser & inget godis :(
vill sitta under en filt i soffan & smaska lösgodis & titta på mån bra film! När kommer du? ;)

9:53 fm  
Blogger puman said...

Legat i soffan och zippat på fjärkan. Helt kvadd...

10:38 em  
Blogger A. said...

Fru R: Min blivande fru skulle faktiskt kunna kalla sig fru r också... Det du.

Ville du provköra eller struntar du i det? Om det är så att du inte direkt bryr dig så kan jag inte tycka synd om dig...

Anna: Ja, när kommer jag. Snabbt som fan tänkte jag skriva men det lät väl lite sisådär bra...:-)

Puman: Helt kvadd. Ett uttryck jag snor direkt...

9:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Home