onsdag, september 10, 2008

Le Skrämmande

När man var liten gick tiden sakta. Mamma och Pappa sa att tiden gick fort.
Ni kommer säkert ihåg när ni var små och söta och det muttrades om att:

"...tiden går så fort, snart är ni vuxna..."

Jag är inte säker på att jag är helt vuxen men fan vad tiden går fort.
Jag tycker inte jag hinner med något. Och det är redan onsdag.
Kul va.

I den här takten är jag ju snart 33 och har missat julafton. Och påsk.
Lillbrorsans födelsedag där emellan lär man ju bli påmind om vare sig man vill eller inte.


A.

2 Comments:

Blogger Winnie The Pooh said...

som vanligt skrattar jag när jag läser här.
Jag har nominerat din blogg med följande motivering:
" Jag vet inte vem karln är, vet inte hur han ser ut, har en teori om var han jobbar och misstänker att hans namn börjar på "A". Det är egentligen allt jag vet, och ändå kan jag inte låta bli att strosa in i hans privatliv kväll efter kväll. På nå´t sätt lyckas han med det som alla män jag någonsin dejat fatalt misslyckats med; Presentera en begriplig bild av hur män tänker och fungerar. Mer A åt landets kvinnor!"
Hoppas du är nöjd med det! ;-)

6:21 em  
Blogger A. said...

Fru R: Jag har blivit nervös för mindre smickrande ord. Men TACK!

Blir nästan obehagligt stolt :-)

8:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home