tisdag, september 16, 2008

Starkt? Nej bara manligt...

Idag har varit en bra dag. De hade chokladbollar till efterrätt på Thaihaket.

Sen att maten var så stark att jag vart helt röd i ansiktet kan jag leva med. Men jag tror att kollega X ljög. Han sa att det var precis lagom men han drack nog typ 7 glas vatten.
Jag trodde att även vi killar växte ifrån "jag gillar när maten är stark som fan" efter 25-års ålder....


Annars så har jag ett problem. Den som först kommer på ett knep på hur jag ska sluta nynna på "Un Estate Italiana" med Gianna Nannini får ett pris. Problemet är inte att jag inte gillar låten. Jag kan bara den raden..."Una notte magice"


A.

10 Comments:

Blogger Ninde said...

Slänger nog in en annan hemsk låt jag haft på hjärnan i helgen i ett inlägg. Ifall du vill byta låta alltså. Men du gör det på egen risk..

5:28 em  
Blogger 404 said...

Då måste du lära dig hela texten så klart. Snäll som jag är skickar jag med den här. Ska man föresten veta vad det där är för låt? Läste att det var något med hockey... :)

Forse non sara una canzone
a cambiare le regole del gioco
ma voglio viverla cosi quest' avventura
senza frontiere e con il cuore in gola
E il mondo in una giostra di colori
e il vento accarezza le bandiere
arriva un brivido e ti trascina via
e sciogi in un abbraccio la follia
notti magiche
inseguendo un gol
sotto il cielo
di un'estate italiana
E negli occhi tuoi
voglia di vincere
un' estate
un aventura in piu
Quel sognio che conincia da bambino
e che ti porta sempre piu lontano
non e una favola - e diagli spogliatoi
escono i ragazie e siamo noi
notti magiche
inseguendo un gol
sotto il cielo
di un'estate italiana
E negli occhi tuoi
voglia di vincere
un' estate
un aventura in piu
notti magiche
inseguendo un gol
sotto il cielo
di un'estate italiana
E negli occhi tuoi
voglia di vincere
un' estate
un aventura in piu
un aventura
un aventura in piu
un avventura gol!

7:52 em  
Blogger A. said...

Ninde: Vilken har du att trada med?

404: Ja, något med hockey det är korrekt. Eller bowling. Vet du skillnaden förresten? ;-)

8:33 em  
Blogger Winnie The Pooh said...

Vilken låt? Måste till Youtube...

9:39 em  
Blogger A. said...

Un Estate Italiana...:-)

10:15 em  
Blogger Ninde said...

Ligger inne på min blogg nu. Men jag varnar dig. Den är hemsk..;)

9:08 fm  
Blogger A. said...

Ninde: Aldrig hört men jag är inte riktigt överrens om vem som ska ha royalties... ;-)

12:16 em  
Blogger Ninde said...

Ha,ha ni får väl ta med er en boll ut på en leråker och göra upp sinsemellan..;)

3:29 em  
Blogger A. said...

Stackarn ska väl inte behöva bli förnedrad? ;-)

5:04 em  
Blogger 404 said...

A: Är det någon skillnad? :)

8:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home