fredag, september 19, 2008

Kors i taket..

Idag hände det som jag aldrig trodde skulle hända.

Jag tröttnade på att prata fotboll. Min kollega diskuterar fotboll mer än mig. Och knatte och ungdomsfotboll. Jag bytte ämne till att jag funderade på att köra ner mig rejält i helgen och dansa i otakt till schalgerrytmer.

Han reagerade inte.
Han fortsatte prata om träningsupplägg för 14-åringar.

Jag vet inte om han vill ha tips eller tror att jag är 14. Kanske en kombination.

Helg. Vad säger vi om det?


A.

3 Comments:

Blogger Ninde said...

Du tröttnat på att prata fotboll? Betyder det att Helvetet just frusit igen eller? ;)

4:18 em  
Blogger A. said...

Kan vara så. Eventuellt. Eller att jag skiter högaktningsfullt i hans knattelag? ;-)

4:21 em  
Blogger S said...

Helg är mycket bra. :) Att prata fotboll är något jag inte gör så ofta. Förekommer sällan fotbollsdiskussioner på jobbet. Men i november ska jag se Zlatan i Milano. Så då tänkte jag prata ganska mycket om Zlatan.

5:17 em  

Skicka en kommentar

<< Home