onsdag, september 24, 2008

A är en usel kompis som syr sina egna kläder

CK. Eftersom jag vet att du brukar läsa här så ber jag om ursäkt. Jag skulle ha ringt upp dig igår va?

Mm. Trodde nästan det.


Derby ikväll. Jag är inte det minsta hoppfull. Helt säker på torsk. Allt är som vanligt alltså.
Precis som vanligt.
Men en liten ljusglimt ser jag. Eftersom matchen inte börjar förrän klockan 20.00 så kan jag utan problem använda mina special-egen-gjorda "halvkorta långkallingar".
Klart jag berättar vad hur de ser ut. De är ett par vanliga långkallingar som är avklippta strax under knäna.
Sen en liten söm där och så var de klara.
Skitsköna!


A.

8 Comments:

Blogger Ängeln said...

Halvkorta långkallingar?!?! Varför?

12:01 em  
Blogger Ninde said...

Ja. Är ju plusgrader ute. Du är kille. Trodde ni var härdade av allt lumpande med sova i snödrivor och kräla i knappt plusgradiga dypölar? Osårbara liksom..

Snälla säg att de inte är rosa iaf. Med spets vid knäna?

12:29 em  
Blogger A. said...

Ängeln: För att det är skönt för låren när man sitter i Mordor och kollar på fotbollsmatcher som börjar 20.00?

Ninde: Ja, visst är jag härdad av sånt. Utan tvekan. Det är inte samma sak som att jag gillar det.

Och mesig eller inte, jag slipper avancerade sjukdomar och bli förkyld. :-)

Nepp. Läckert svarta. :-) Skulle nog kunna ha dem på en gymnastikuppvisning också...

1:31 em  
Blogger Ängeln said...

Tycker faktiskt att du borde komplettera med att sy fast en liten kant med vit spets...

Och jaaaa vi förväntar oss bildbevis eller hur Ninde?

1:56 em  
Blogger Ninde said...

ängeln: Såklart vi förväntar oss bildbevis. Och vit spets var en kul idé. Lite skönt artonhundratalsretro sådär. Eller också en liten randig kant i DIF färger för att liksom smälta in i gänget? ;)

a: Du är fan kille. Ni får sällan avancerade sjukdomar. Kanske därför ni påstår er vara döende av en förkylning..? ;)

2:39 em  
Blogger A. said...

Ängeln och Ninde: Ni ska fan få bildbevis. Och jag ska sy dit en spets haha. Hem och tråckla...

Ninde: Och det får tjejer hela tiden förståss? Allvarliga sjukdomar alltså?

2:45 em  
Blogger Ninde said...

a: Nej. Men om vi satt på kalla bänkar skulle fler tjejer än killar få det..

Ser fram emot bildbevis..;)

2:59 em  
Blogger Ängeln said...

Bildbevis?!?!

7:42 fm  

Skicka en kommentar

<< Home