tisdag, september 23, 2008

Le Crap...

Skitdag.
Det är den kortfattade varianten.
Den lite längre är:
Ingenting går som jag vill idag. Jag kanske inte hinner klippa mig idag heller. Och statistik suger. Kan inte vara mitt jobb. Känns orimligt. Och maten i "foderrännan" var ingen höjdare heller. Varför ska det smygas in russin i mat?
Borde förbjudas.

Och vem tar ansvaret och roar mig?


A.

Enligt rykten ligger det en försenad födelsedagspresent från Lillbrorsan hemma hos M&P A. Det är lite kul.

Eller riktigt kul.

4 Comments:

Blogger Ninde said...

Härmapa. Var ju jag som har trasseldagar sa vi ju. Du ska ju ha glidardagar ju. Få chokladboll till lunch och ta bilfröken Foxypenny hem efter halva dan. Vadan nu detta? Statistik som är guds straff till människorna annat crap? Nä skärpning nu. Rättning i leden... Återställ ordningen ;)

4:04 em  
Blogger A. said...

Skärper mig. Le Blogg är ingen gnällblogg. Sorry.

4:15 em  
Blogger Ninde said...

Ja. Fast du får gnälla. Bara ditt jobb skärper till sig..

5:07 em  
Blogger emster said...

Idag håller jag med dig på hela TVÅ punkter:

1. Russin i mat är värsta äckligt.
2. Statistik är djävulens jobb. Hata, hata, hata. Och speciellt jävla muppexcelmördarprogram!

9:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home