måndag, oktober 13, 2008

Le delaktighet...

Jag tycker att ni hjälper till dåligt. Därför har jag ett uppdrag åt er.

Jag behöver en jacka. En jacka jag kan ha på mig lite när som helst. Jag behöver inte ha den på jobbet. Då kan jag se stilig ut i rock och kostym. Men typ när som helst annars.

Om någon visar en variant som jag köper så vinner ni en t-shirt med texten "Jag stylade A"
Det kommer bara att finnas en sån.

Anledningen till detta? Jag orkar inte leta efter en jacka själv.
Det var asmycket folk i varenda affär i lördags. Och nu ska jag fokusera på att vara världens bästa farbror ett tag.


A.

10 Comments:

Blogger emster said...

Jag vet inte hur ofta jag ska behöva tjata om det här:

EBAY!

Där finns ALLT! Det är magiskt...

9:12 em  
Blogger A. said...

Hehe... Absolut. ebay.se?

9:35 em  
Blogger Sophie said...

1. http://www.ralphlauren.com/product/index.jsp?productId=3160364&cp=1760781.1760818&view=all&ab=viewall&parentPage=family

2. http://www.ralphlauren.com/product/index.jsp?productId=3252837&cp=1760781.1760818&view=all&ab=viewall&parentPage=family

män i sådana, skulle man kunna dreggla lite över. om man nu inte har bättre saker för sig, hrrm...

9:47 em  
Blogger A. said...

Sophie: Hehe. Faktiskt så har jag en liknande variant 2... variant 1 var snygg men lite dyr kanske... ;-)

10:07 em  
Anonymous Anonym said...

Åh, en sådan t-shirt vill man ju vinna :)

Ladda ner brothers katalogen
www.brothers.se

page7, Riley Rock

eller om du vill se mer frilufsig ut
p13 East West Parkas

10:25 em  
Blogger A. said...

Dot: nu tror jag vi är mer i min prisklass än Ralph Lauren hehe...

10:37 em  
Blogger Ninde said...

Men det var då ett tjat.. Duger inte Ralph Lauren är det väl bara att du plockar en jacka från jobbet med den helfestliga företagsloggan på. Eller en söt overall du syns bra i? He he he...;)

11:06 fm  
Blogger A. said...

Ninde: Ja, det kanske jag gör. Kanske tom både jacka och overall. Så det så.

Och dessutom;

En skönhet klär i allt och inget missklär en ful...

11:25 fm  
Blogger emster said...

"dotcom"...

1:46 em  
Blogger A. said...

Emster: Tackar ;-)

4:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home