fredag, oktober 10, 2008

Le Fredag

Efter ha vaknat pigg som en mört och varit säker på att jag försovit mig*, tittat på klockan och sen insett att jag sällan behöver gå upp 04.37 så somnade jag om. Sov gott och drömde något roligt och trevligt antagligen för jag ville inte gå upp när klockan ringde klockan 08.00...

Igår åt jag musslor. Och pommes frites. Det var gott.

Ingen ville ha med mig hem.
Ingen ville följa med mig ut efter åt. Jag var sjukt laddad.
Belgisk öl är gott.

Nu är det fredag. Nu ska jag fundera på helgplaner.


A.



* Hur man nu kan göra det när man inte har några fasta arbetstider

4 Comments:

Blogger Ninde said...

Belgiskt. Snälla säg att du slapp den obligatoriska majonäsen till les pommes frites bara? :/

1:15 em  
Blogger A. said...

Jag bad om extra majonäs så klart! Och lite vinäger ;-)

1:26 em  
Blogger Ninde said...

Eeew. Dubbel eew...:D

3:01 em  
Blogger A. said...

Sluta sjåpa dig. Ingen har dött av majonäs eller vinäger. Fråga lillbrorsan, han håller med mig... :-)

3:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home