söndag, oktober 05, 2008

Le Farbror!

Inte jag. Inte än. Le Twins tjej vägrar föda.
Hon har alltid vart envis.

På den lilla fikastunden hos M&P idag så kom jag med bra förslag. Någonstans hade jag läst att sex kan vara bra för att få ut knodden.

Så under fikat föreslog jag att det. Alla skulle bli glada. Le Twins tjej för att hon slipper magen, Le Twin för att komma till.
Tror till och med jag kallade det en win-win-win situation. Det sista win:et är för att mamma inte har kunnat sova på en vecka.


Annars så har jag kollat på lite sport i helgen. NHL match i Globen. Mer om den senare. Men en skämskudde hade vart bra. Och då ett tag till den som lärde mig uttrycket. Som jag inte kommer ihåg vem det var.

Sen var vi två som var på fotbollen här idag. I regnet.
Och så avslutade jag fredagen med att äta ute. Lördagen med att jobba och söndagen med att jobba.


Snart måndag. Syns då!


A.

2 Comments:

Blogger emster said...

Jag har också hört det där. Men undra om inte Bäbis blir lite rädd och kommer att få snoppskräck för resten av livet...

1:31 em  
Blogger Ninde said...

emster: Nejdå emster. Bara lite lustigt deformerat huvud...;)

Tveksamt husmorstips från Hemstaden: Tag skrotbil utan stötdämpning. Ge dig ut och lek rally på väldigt dålig väg..(enligt obekräftade uppgifter just så yngsta grannbarnet övertygades om att det trots allt var bättre utanför mage..;)

3:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home