onsdag, oktober 01, 2008

Själlösa kompisar

Jag har kompisar som är snåla. Tråkiga. Otrogna. Roliga. Mindre roliga. Gnälliga (The Brat). Korkade. Smarta. Snygga. Snyggare. Snyggast. Vältränade. Tjocka. Blonda. Mörkhåriga.

Men själlösa. Det trodde jag inte.

Imorgon är det fotboll på mindre rolig tid. Sent. Hade vi haft chansen att vinna SM-guld hade de alla vart där. Nu regnar det. Och vi kan inte vinna.

Då låter det så här.

"matchen går på tv"
"man blir inge sugen när det regnar"
"Jag ska stryka min tjejs kläder"

Jag tänker gå ensam.


A.

12 Comments:

Blogger Ninde said...

"Jag ska stryka min tjejs kläder?!"
Se och lär A, se och lär..moha ha ha ;)

4:33 em  
Blogger A. said...

Vems ska jag stryka då? ;-)

4:45 em  
Blogger Ninde said...

Ha,ha behöver du några att öva på eller? ;)

Ärligt. Trodde sånt bara hände i fablernas värld...

4:58 em  
Blogger A. said...

Okej. Kanske inte var exakta anledningen till att en inte ville. Men skulle kunna ha varit.

Dessutom vågar jag slå vad om att jag stryker bättre än dig så nej, jag behöver inte öva...;-)

7:36 em  
Blogger Ninde said...

a: Hah! Det tror jag när jag ser det...;)

..och nu vill vi såklart veta vad den exakta anledningen var? :)

9:09 fm  
Blogger A. said...

Ninde: Jag är inte ens orolig. Jag stryker bättre än de flesta.

Den exakta ordalydelsen kanske var att jag var i Göteborg (med tjejen). Men det är så mycket roligare med att stryka åt sin tjej så jag skrev det istället...

9:43 fm  
Blogger Ninde said...

*Tss* Ja, snacka går ju...;)

Att du var i Göteborg med tjejen. Medans han stod hemma och strök hennes kläder? Då förstår jag om han vägrar att gå på fotboll med dig.. ;)

9:49 fm  
Anonymous Anonym said...

Då fick man det bekräftat. Djurgårdare är svaga i sinnet...

4:01 em  
Blogger A. said...

Tunn is Penny, tunn is... väldigt tunn is...;-)

5:16 em  
Anonymous Anonym said...

Hey..du gav mig ju öppet mål.:)

8:53 em  
Blogger Elin E said...

Det är riktig fotbollskärlek det!

3:00 em  
Blogger A. said...

Visst är det så Elin E :-) Idag satt jag där i ösregn. Då var vi två av fem...

10:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home