onsdag, oktober 01, 2008

Long time no see...

Shocking!

Någon av mina kollegor anser att de gemensamma tidningar vi har ska läsas på muggen.

Har just hittat såväl den stora rosa ekonomitidningen, den mer branschspecifika samt DNs sportdel där.
Gör man verkligen så på en arbetsplats?
Och vem av mina kollegor har tid att läsa 3 tidningar där?!?
Så fort jag hittat den skyldige så lämpar jag över lite arbetsuppgifter direkt på den.


Sen så vägrar Le Twins barn att komma ut.
Kom igen nu.
Mamma är manisk nämligen och det orkar jag inte med. Tydligen så nervös att hon ringt Lillbrorsan och frågat om en kille som han brukade spela fotboll mot.
När han var typ 10-år.
Det är bara 15 år sedan. I mansår.
I mognadsår på Lillbrorsan mycket kortare tid.


A.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

NOOOOOOOOOOO man tar verkligen INTE med sig tidningar in på dass!

När jag precis börjat på min arbetsplats var det några som försökte...Never again!

Nu håller jag GP; Dagens Industri, Computer Sweden & Veckans Affärer inne hos mig till JAg har läst dem...BASTA!

12:50 em  
Blogger Ninde said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

5:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home