fredag, oktober 03, 2008

Fanatiker skrämmer väl alla...

Och på Debatt igår såg jag nog den läskigaste människa jag någonsin sett igår.
Den rabiate abortmotståndaren som satt med det läskigast leende jag sett. Och dessutom var lärare.
Och stolt över sina egna ihopklippta bilder som visade morden. Och tom anser att incestvåldtäktsoffer inte ska få göra abort.

"Skadan var ju redan skedd"

A.

Mental note: Om/när jag får barn. Se till att de befinner sig långt ifrån den skola där han jobbar. Om jag ser honom. Gå en omväg.


A.

5 Comments:

Blogger Ninde said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

10:24 fm  
Blogger Ninde said...

Amen fyfan...hur kan man få jobba som lärare om man inte anser att även kvinnor ska omfattas av grundläggande mänskliga rättigheter? Som rätten att själv bestämma över sin kropp och hurvida man ska skaffa barn eller inte.

Som en amerikanska jag känner brukar säga: Anti-abortionists= 70% older men. 100% non pregnant

10:25 fm  
Blogger emster said...

Ninde: word!

A: såg också men bara delar. Det blev nämligen för mycket för mig.
Jag fan hatar gubbjävlar!

10:33 fm  
Blogger emster said...

Ps. Är det hemmagjorda fiskbullar eller sådana man köper på burk som du gillar?

10:34 fm  
Blogger A. said...

Ninde: Han var skitläskig. Och satt dessutom och log överlägset...

Emster: Du har nog rätt.Gillar inte heller gubbjävlar. Men han var sjukt läskig. Alltså läskig på riktigt som bara fantiker kan vara...

Emster: Det är faktiskt båda. Gärna med potatismos och lite ost som man gratinerar i ugnen. ;-)

10:43 fm  

Skicka en kommentar

<< Home