tisdag, oktober 21, 2008

Lite sent men bättre än aldrig.

Katrin Z-något konstigt.
En av Birrosarna.
Pajkastning a la carte.

Har man anställt någon för att vara en kontroversiell person.
Då får man säga vad som helst. Att någon är lite bögig. Jag säger det ibland. Sen kallar jag också folk för tjockisar ibland.
Jag är inte kontroversiell.
Jag är bara trevlig. Och rolig.

Men nu var Katrin Z-någonting ju plockad för att vara kontroversiell. Hon är en kontroversiell person säger hon.

Men är man så jävla kontroversiell om man måste påpeka det om sig själv?

Är inte det som att säga att man är grymt bra på att ragga på krogen?
Grymt bra i sängen?
En jävel på TP osv.
Kan köra bil jättefort...

Jag menar är man det behöver man inte berätta det.
Folk förstår det ändå.
Och vem skulle inte tycka att en person som behöver berätta att han/hon* är bra i sängen är en dåre.
Men det kanske är annorlunda om man är kontroversiell.

Vad hände med att vara en trevlig programledare. Som Ingvar Oldsberg. Eller Christer Ulfbåge.


A.

8 Comments:

Blogger Ninde said...

Nä. Är ju alltid trist med folk som måste påpeka såna saker om sig själva ;)

Och vad hände med fotnoten efter han/hon* ? ;)

4:17 em  
Blogger A. said...

ja, vad hände med den. Hade något kul jag skulle skriva... hehe. Ska se om jag kommer på det. :-)

4:37 em  
Blogger emster said...

Ulfbåge är ju iofs übermesar av mesarna men jag fattar vad du menar. Och Katrin Z är inte kontroversiell. Hon är en kickersbrud!

// emster - king på TP!

5:34 em  
Blogger A. said...

Emster: Möjligt men han är inte mentalt skadad. Kickersbrud är den bästa beskrivning jag hört av henne. Klockren!

Men du, inte för att såga dig men tror jag kör över dig totalt i TP...

10:13 em  
Blogger emster said...

You wish!

11:22 fm  
Blogger A. said...

Kul skämt Emster...

1:08 em  
Blogger Ninde said...

emster: Låt a tro det. Tids nog kommer han också att upptäcka att det är en viss skillnad mellan junior TP och vuxenvarianten..;)

2:10 em  
Blogger A. said...

Ninde: Ärligt. Du och Emster kan vara ett lag. Jag mot er och förlorar jag bjuder jag på middag... :-)

2:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home