onsdag, oktober 15, 2008

Stackars sate...

Snorar.
Täppt i näsan.
Lite ont i halsen.
Svettas lite onödigt mycket.

Ja, det är lite synd om mig.

Igår framkom det dessutom att det är omoget att ge en bebis en DIF-napp. Citat som "Att han aldrig växer ifrån det där användes"

Nu tror jag inte lille bebben 1 dag och 3 timmar gammal direkt bryr sig. Men någon gjorde.
Denna vågar dessutom inte gå på fotboll längre pga huliganer. Denne någon har aldrig sett en fotbollsmatch där hon inte känt minst en av spelarna.

Som hämnd på pekade jag att dennes hjälp med ett personligt brev för Lb inte blev så bra. På frågan hur många 25-åringar som på riktigt använder språk som "Fjällvärlden är ett stort intresse för mig" kan vara så blev fick jag inget svar och att hon var stressad.
Kanske även rädd för huliganer.


A.

3 Comments:

Blogger Ninde said...

För en gångs skull håller jag med dig. "Det ska böjas i tid det som krokigt ska bli heter det ju". Gäller att passa på medans de är unga och formbara, he he...

2:12 em  
Blogger A. said...

Exakt. Äntligen är vi överrens om något. Och tack som frågar, men jag är inte dödligt sjuk. Än...

4:28 em  
Blogger Ninde said...

Tss. Stackars liten. Men kanske dags att variera din Sibylla/Donken diet en aning? Hört talas om färskpressad apelsinjuice ;)

4:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home