måndag, oktober 13, 2008

Oroväckande...

Jag var jättesugen på godis idag. Tog bilen 500 meter till affärn.
Allt kändes som vanligt.

Väl där nere hittade jag inget godis som jag var sugen på.
Det är oroväckande.
Inget godis jag var sugen på. Jag är rädd att jag tappat smaken för godis och bara lever med minnet av det. Ungefär som Linda R och vanliga läppar. Mick Jagger och slät hud.
Joey Tempest och spandex. Patrik Klüft och manlighet.
Ja ni förstår.

Jag går och lägger mig istället.
Och tar med mig kanelbullar till kundmötet imorgon. Det börjar 08.30. Det blir kanon. Då behöver jag ingen frukost.


A.

5 Comments:

Blogger Ninde said...

Kanelbulle till frukost? The cornerstone of an healthy diet. Hört talas om "du blir vad du äter"? ;)

9:57 fm  
Blogger A. said...

Japp. Det var jättegott! Supergott till och med...

Blir vad du äter? Sockersöt med smak av kanel? ;-)

10:48 fm  
Blogger Ninde said...

Ha,ha okej vi säger väl det..;)

11:13 fm  
Blogger emster said...

Det känns skönt att du inte gillar Klüfts kille iaf... Så att du inte hhade haft Jihdekänslor för honom med liksom...

7:19 em  
Blogger A. said...

Ja, visst är det bra. Och man kan ju inte ha såna känslor för hur många som helst. Då blir det ju inge speciellt ;-)

10:16 fm  

Skicka en kommentar

<< Home