fredag, november 21, 2008

Igår & idag

Är det inte lite sent att bli bjuden på 40-års fest dagen innan?
Är det inte helt sjukt vad folk pratar om på tågen. De kommunala alltså. Jag vet allt om ett litet webbolag och deras marginalerr.

Sen så hade vi en bra utekväll.

Tydligen använder sig 50-åringar av uttrycket "Ska vi njuta ikväll?" om det är så att de vill ha lite rajtan-tajtan med frugan en fredagkväll... Det visste jag inte.

Annars så har jag klippt mig. Kort. Och jag är sjukt nöjd. Magiskt nöjd.
Jag ser dock lite yngre ut. Men det har väl ingen dött av.

Och dessutom är jag sjukt nära att göra en supercool affär.

Nu ska jag strax göra mig vacker för en 40-års fest. För jag fattar inte vad en "unvite" är.


A.

12 Comments:

Blogger emster said...

Inte jag heller. Säkert nåt töntigt.

4:03 em  
Blogger emster said...

Jag kommer att håna dig i evigheters evighet!

"Och till A själv; Den Peter Jidhe frilla han drömt om länge nu..."

4:08 em  
Blogger emster said...

Extremt pinsamt A!

4:08 em  
Blogger emster said...

Din lilla Jihde-lover. It's dusgusting!

4:09 em  
Blogger A. said...

Vill du ha ett svar för allt? Eller 4 olika?

Tar ett.

Emster1: Klart det är något töntigt.
Emster2: Jag tycker verkligen han är snygg i håret. Så det så!
Emster:3 Du har inte gjort så mycket pinsam va? Jag kan inte säga att det här ens är med på en 100 i topp lista :-)
Emster4: Inte alls.

Emster 5: Tuggat taggtråd idag? :D Och dessutom så klippte jag ju mig kort...

4:16 em  
Blogger Ninde said...

"För jag fattar inte heller vad en 'unvite' är"

Gör inte jag heller. Vad uninvite är däremot..;)

4:17 em  
Blogger A. said...

Har du aldrig sett Seinfeld. En inbjudan som kommer sent är en "unvite" man blir bjuden men de vill inte att man kommer...

Så om du bara såg lite mer på tv så hade du vetat det...

4:28 em  
Blogger Ninde said...

Okej. Måste ha missat just det avsnitted då jag inte sitter klistrad lika ofta som somliga.

I stand corrected. Unvite it is.

4:34 em  
Blogger A. said...

Så ovanligt av dig att vara så ödmjuk. Är du sjuk stackarn? Jobbat för mycket.

Hade ju snarare väntat mig att du skulle teama ihop med Emster och vara elak....

4:35 em  
Blogger emster said...

Jag med Ninde! What's up?

A: Nu hajar jag "unvite". Vi har ju hela boxen hemma. (Världens bästa flickvän gav den till sin kille i julklapp förra året). Men jag hade glömt. Och jo det är sjuktligt pinsamt. Att du är så kär i Jihde alltså. Why???

6:20 em  
Blogger A. said...

Emster: Ja, visst är det lite oroligt med Nindes uppträdande.

Och ja, det är en bra flickvän som köper sånt till sin pojkvän. :D

3:23 em  
Blogger Ninde said...

a/emster: Finns ingen hejd på hur illa ställt det är med mig just nu. Orkar inte ens häckla A's obsession vid ensammstående mammor..:(

10:31 fm  

Skicka en kommentar

<< Home