söndag, november 16, 2008

Snöblandat regn.

A's väderblogg är nästan för det. Det är bättre än bara regn. Man får det sämsta av två väderslag.

Regn är inte bra.

Slask är inte bra.



Skönt att det går att kombinera till något riktigt uselt.


Annars så är jag generellt förbannad på folk som skickar sms med innehållet:

"Eftersom ni flanar inte läser XXXXXX-tidningen så kan jag berätta att jag har gift mig idag."

Någon är skyldig mig en svensexa.

Ett bröllop

En bra chans att hårdragga på singeltjejer på bröllop.

Nu har jag ju sett Wedding Crashers totalt i onödan. *

Det var min helg det.



A.

* Har en kyrka inte alltför långt bort men känner att jag är inte redo att gå på begravningsspåret än.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vi hade iallfall vett att bjuda på fest....

6:22 em  
Blogger Winnie The Pooh said...

A:
I den ålder vi nu befinner oss är det relativt ont om singeltjejer på bröllopen...
De kommer liksom inte med automatik a la en brudklänning, en bröllopstårta, en gråtande svärmor och fjorton singeltjejer.
Jag tror mer på begravningarna i så fall. Eller så får du sänka ribban och ragga hejdlöst på allt som har klänning, inklusiver brud och svärmor. varför nöja sig med att trascha ett ynkligt bröllop, när du kan sabba ett helt äktenskap, liksom. DET
är en utmaning. ;-)

6:41 em  
Blogger A. said...

Ck: Japp. Så mycket vett hade ni. En bra fest dessutom. Snart har jag nyktrat till...


Fru R: Jo jag vet. Var på ett i somras. Enda singeltjejen var min bordsdam. Hon var sisådär smart. :_(

Men jag tar nog inte upp din ide. I am not a marriage wrecker... :D

7:13 em  
Blogger Winnie The Pooh said...

Låter som ett mycket sympatiskt personlighetsdrag, herr A; att inte gå in för att krascha äktenskap. De tenderar ju ofta till att vara relativt bräckliga i vart fall... Personligen är jag redo för skilsmässa en gång imånaden. Fast de har nog mer med mina hormoner att göra?

10:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home