söndag, november 09, 2008

We are on a break!

Nu är det dags. Vi behöver vara ifrån varandra ett tag innan vi sårar varandra på riktigt.
Det är dessutom en massa fler som inte alls är nöjda med hur vi behandlar varandra.

Det fungerar inte om en person hela tiden har förhoppningar och förväntningar. Som sen grusas gång på gång på gång.
Vi blir inte lyckliga så.

Nu tar vi en paus.
Djurgårn fotboll, vi ses i mars.

Och dessutom var det kallt som fan.
Och dessutom så är det fan skamligt att inte tacka oss dumma jävla idioter som sitter där varje vecka, betalar massa pengar för det, hade det som största dröm att få spela i laget för säsongen även om ni vart kass.

Så nu "are we on a break" .

A.

8 Comments:

Blogger emster said...

Jag är djurgårdare och kommer aldrig mer att gå på djurgården på fotboll. Sist jag var där var det bara en massa idioter som kastade mynt och skit. Siktade på några barn i femårsåldern som var inne på planen. De skrek rasistiska ord till folk och var jävligt otrevliga.

Så jag är också "on a break" med Dif. Med svensk fotboll överhuvudtaget faktiskt!

10:41 em  
Blogger A. said...

:-(

Tyvärr är det mkt idioter. Därför håller jag mig en bra bit från klacken.

9:48 fm  
Blogger emster said...

Stod INTE i klacken...

10:32 fm  
Blogger A. said...

Finns mycket idioter överallt då. Givetvis utom där jag sitter så klart...

12:29 em  
Anonymous Anonym said...

Jag hade först tänkt formulera någott elakt men bestämde mig för att hålla käften. Fotbollshjärtat kan blöda även för Djurgårdens fans ibland.

2:48 em  
Blogger A. said...

Tack Penny. Har nästan väntat på något bitskt idag. Och sen är det väl inte så roligt att tappa in fem raka heller.

Stackars oss...

3:23 em  
Anonymous Anonym said...

Men jag har ju faktiskt ett hjärta också. Fem raka mot Norrköping dessutom, det sved. Plus att man idag blev statlig egendom...Visst förtjänar jag en kaka nu, visst då, visst då?

8:37 em  
Blogger A. said...

Aha.. du blev statlig egendom idag. Då är det mest synd om dig. Och definitivt värd en kaka. Utan tvekan.

Men se det så här, jag är så nära statlig egendom man kan komma också. Och jag klarar mig rätt okej...

9:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home