måndag, november 03, 2008

Okej då. Eftersom...

Ni tjatar så.

Jag berättar väl om tävlingen som lyser upp hela vägen fram till Jul och orsaker en oerhärt spänning.

Vadslagning om vad som blir årets julklapp.
Alla satsar 10 kronor på sitt tips. Endast 1 gissning per tips.
Om man väljer tex bok specar man kategori. ex. Deckare. Chic-Lit som Ninde läser osv. Säger man kläder så vilket klädesplagg.

Winner takes all. Men i form av triss-lotter så man kan ju bli miljonär.

Vi kan ha en egen här. Jag tar emot era tips och vinnaren får en triss-lott. På riktigt alltså. (jag bjuder på trisslotten så ni slipper skicka 1o-kronor)

Jag publicerar en uppdaterad lista och odds varje vecka fram tills det utsetts!
Man får bara gissa en gång.

Får ni skrapa i TV säger ni att ni vill tacka A.
Hur kul som helst! Och man kan bli miljonär!
A.

12 Comments:

Blogger Ninde said...

Chick-lit som Ninde läser. Hrm.. vi kan ju inte alla läsa endast Arn..;)

9:43 fm  
Blogger A. said...

Hörru! Den går att läsa hur många gånger som helst ;-)

2:24 em  
Blogger A. said...

Och varför kommer du inte med en gissning? Du kan bli miljonär!

2:25 em  
Blogger Ninde said...

a: Ja. Jippie.
Eller också kan jag helt enkelt gå ut och köpa en trisslott direkt istället...;)

2:41 em  
Anonymous Anonym said...

En helt underbar idé måste naturligtvis vara med. Årets julklapp blir...Ja, det var svårt, kanske något med miljön som anses så viktigt, fast kanske inte så viktigt när det kommer att lägga ut pengar på skiten. Tror kanske något underhållande, DVD-boxen. Så får det bli, men jag önskar att det kunde bli faxen.....

//Jäl

4:19 em  
Blogger A. said...

Kul Jäl! Faxen har stora chanser i år men tror du gör rätt i som inte väljer den...:-)

Mitt tips är en träningsredskap. Typ en magtränare.

Ninde. Köp du dina egna lotter. Du får inte vara med.

5:06 em  
Blogger Winnie The Pooh said...

Jag gissar på i-phone, jag.
var kan jag hämta lotten? ;-)

7:46 em  
Blogger emster said...

Jag gissar på att årets julklapp är en Rysslandsfond.

Hrm, nej skämta bara. Fru Rs förslag var grymt bra, men det kan man ju inte ta. Jag säger Soda Streamern! Eller Ipod...

Jag säger båda!

10:17 em  
Blogger A. said...

Fru R: Iphone. Bra för mitt företag också...

Emster: Ett val. Endast 1. Och Fru R han före på Iphone. Soda Streamern är din...

11:56 em  
Blogger Ninde said...

Så snarstucken, så snarstucken..;)

9:07 fm  
Blogger A. said...

Okej då. Jag ska vara the bigger man.

Du får vara med om du vill :-)

6:00 em  
Anonymous Anonym said...

Det bör ju bli Iphone med kontantkort. Men det verkar ju vara taget så jag gissar på en sån där Mini-pc för 2000 spänn.

4:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home