torsdag, oktober 30, 2008

Nikki Slurk gör entre.

Ibland när jag ska nämna någon kompis har jag ju använt lite olika namn. Som Lois Lane.
Eller Clark Kent. Eller The Brat.

Le Twin är ett annat. Lillbrorsan är ju inte döpt till Lillbrorsan egentligen.

Nu vill jag presentera Nikki Slurk.

Namnet har jag inte kommit på själv men kommer från ett första ledningsgruppsmötes fria barkväll.

Nikki lyckades dricka sig full. Och samtidigt röka, snusa och tugga nikotintuggummin.
Därifrån kommer namnet.

Så allihopa säg välkommen till Nikki Slurk.

A.


Ps. Som den fina kompis jag är så har jag nu övertalat Nikki att vi ska dricka oss onyktra imorgon. Det är ju ändå fredag.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag är värdelös!!! Jag fattar inte vart mitt omdöme tog vägen. Det försvann nån gång i mitten av 90-talet och har inte synts till sen dess. Vaknade av en slump en halvtimme innan vi hade vårt första möte dagen efter med kläderna på och linserna i. Det blev en lååååång dag.
Jag hoppas bara att mitt nya smeknamn inte når min personal...

//Nikki Slurk

5:51 em  
Blogger A. said...

Hehe...:-)

7:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home