torsdag, november 06, 2008

A är en sällskapsdam...

Konferens för kunder i dagarna 2.
Dag 1 avklarad.

A är sällskapsdam fast kille. Jag sitter bredvid kunden.
Är lite fyndig.
Intresserad.
Skrattar åt alla skämt.
Och får dessutom äta fina luncher och middagar. Så bra.
Det här passar mig.

Nu är det dag 2 och jag sitter på hotellet och tittar ut mot Globen. Inte nog med det, jag tittar på ett berg av kanelbullar som lassas upp. Och lite tittar jag nog på norskan som sitter en bit bort.

Svårt att prioriteras.

Berg av kanelbullar vs Snygg norska.
Fan. Jag kommer bli skelögd.


A.

8 Comments:

Blogger Ninde said...

Ha,ha ha.. Kan se dig ta upp skelandet om yrkesskada sedan.. Ordineras lapp för ögat. Med företagsloggan på :D

9:56 fm  
Blogger A. said...

Åh lapp för ögat... Fan vad coolt! :-)

10:18 fm  
Blogger Unknown said...

Bjud norskan på en kanelbulle..

2:26 em  
Anonymous Anonym said...

Såhärdåva. Jag kan iofs inte så mycket om reklambranschen.
Men Tele2s nya reklam får mig att undra om vi ska dra slutsatsen om att alla som jobbar på Tele2 är fårskallar?

http://www.tele2.se/frank-filmer.html

10:16 fm  
Blogger Ängeln said...

Hon jobbar inte inom telecom väl...

11:06 fm  
Blogger A. said...

Penny: Jag tror att det är så. Och jag hoppas du inte ens misstänkte att jag jobbade där... :-)

Ängeln:Vem vem vem?

1:19 em  
Anonymous Anonym said...

Hehe. Nä. Jag sitter och håller på en ännu bättre om det där kommunikationsbolaget med den magentafärgade loggan. :)

4:39 em  
Blogger A. said...

Penny: Jasså... Just de är jag lite svag för hehe... Och hur snyggt är inte Magenta? ;-)


Ängeln: Och nej nu har jag fattat vad du menar. Hon jobbar nog inte inom telecom :-)

1:26 em  

Skicka en kommentar

<< Home