måndag, november 17, 2008

Aktivitet.

Veckans plan.

Klippa mig. Jag ser ut som Beatles när de slog igenom. Fast utan skrikande tjejer runt mig.

Annars har jag kommit fram till att jag behöver en aktiveringslista.
Så nu ska jag komma på ca 25 saker som jag ska ha gjort inom ett år.
Eller uppnått.
Hittills har jag kommit på 5. Och då är en av dem att hälsa på Lillbrorsan. Den borde egentligen inte platsa.

Sen ska jag checka i med fina bockar så jag ser vad jag har gjort.
Ska sanningen fram så har jag mest lekt i excel.
Men det är rätt kul. Nu ska jag bara fylla på med grejer.

Så här ser listan ut.

1. Åka till NY
2. Hälsa på Lillbrorsan.
3. Springa Tjurruset*
4. Ta jägarexamen**
5. Friska upp mina tyska kunskaper.
***
Lite kort än så länge.


A.

*Och slå 404.
** Skjuter gärna ett djur. Men lika nöjd med att bara sitta i skogen och snusa.
*** Här funderar jag på att lägga till "inte börja röka"

6 Comments:

Blogger emster said...

Alltså jag gillar inte att behöva tjata men... TRISSLOTTEN!! Hit!

2:11 em  
Blogger Ninde said...

Jägarexamen? På vilken djurart då?

2:20 em  
Blogger A. said...

Emster: Du hade ju inte gissar rätt ens! Det blev ju en upplevelse!

Jäl får trisslotten för han tog upp faxen!

Ninde: Alla?

3:24 em  
Blogger Ninde said...

Ha,ha..A och "Grabbarna på Norrortshult" då eller?

3:27 em  
Blogger A. said...

Ninde: Är det ditt livsmål att håna mig? Har tanken aldrig slagit dig att jag kanske blir ledsen?

Nej det blir inget Norrortshult. Så det så...:-)

10:28 em  
Blogger Ninde said...

a: Ja. Det är ett tufft jobb.Otacksamt. Men någon måste ju göra det ;)

Äsch nu försöker du bara få mig att få dåligt samvete här. Det är fusk. Och föressten var det senaste inte menat som ett hån. Ärligt. Du vet ju att GW är en av mina största idoler..:)

8:40 fm  

Skicka en kommentar

<< Home