måndag, december 29, 2008

Åh en sådan härlig dag...

Solen skiner. Jag är på bra humör.

Och funderar på vad som är roligast för mig egentligen. Betala räkningar eller klippa mig.
Både känns ungefär lika viktiga. Kanske att klippning är lite viktigare personligen.
Hur mycket kan egentligen några hårstrån växa på en månad.
Jag ser ut som Sideshow-Bob typ.

Annars är det tooooooomt här på våningen idag med. Kollega 1 och 2 har gått hem. Men de började tydligen jobba tidigare än mig. Min dag startade vid 10.30...

Sen vart jag påmind av 404 om min lista med saker jag ska göra under året. Han hade nämligen en egen. Och min är klar.

Och är det någon som har en nyårsfest att bjuda A på?
Helst en sån där det inte bara är par som varit tillsammans i 15 år minst och har samma åsikter om allt utom att killen dricker för mycket...

A.

4 Comments:

Blogger Serafim said...

Nää ska på fest där det förutom jag är 2 par som båda har den åsikten.. avundsjuk?

1:43 em  
Anonymous Anonym said...

Skulle definitivt tagit med dig om jag haft ngn fest att bjussa på, lika sorgligt omgiven av par i bekantskapskretsen här :(

I år strejkar jag på nyår, typ.

4:43 em  
Anonymous Anonym said...

Förra nyåret; på besök hemma i byn. 23 personer på festen. 11 par. Jag var enda singeln.
I år, undrar du? Nå, inte mkt bättre prognos. Inför 2010 kanske man ska välja en större stad att fira i...

1:39 fm  
Blogger A. said...

Serafim : Nja. Inte direkt. Men lite kanske.

Dot: Tack :-) Men den skäggige upptäcktsresanden då?

Penny: Lite synd om dig med. Ja, du får välja en större stad. ;-)

Sammanfattningsvis så är det ganska synd om oss alla. Men inte så för våra parvänner vill ju ha oss där. Eller hur!

11:30 fm  

Skicka en kommentar

<< Home