måndag, december 22, 2008

Julklappsutdelning

Eftersom jag får bittra och ledsna kommentarer om att jag inte delat ut några Blogg-julklappar i år kan jag lugna alla med att det kommer. Det har inte vart julafton än.

Men då jag förmodligen blir lynchad av Mamma A om jag sitter och skriver i en fånig blogg under julmiddagen så kommer det imorgon. Okej?

De som jag vet brukar läsa kommer få en.
Är ni osäkra på om ni kommer få en men verkligen vill ha en så vill jag ha en motivering om varför just du ska få en.

Men, det hänger ju en del på att ni vart snälla i år också...

A.

7 Comments:

Blogger 404 said...

Snäll? Hm. Ajdå! Ingen present för mig då alltså. :)

12:15 em  
Blogger A. said...

404: Du får en för troget läsande... ;-)

12:52 em  
Anonymous Anonym said...

Får man en även om man inte skriver nåt själv längre? *hoppas, hoppas, hoppas*

5:16 em  
Anonymous Anonym said...

*hoppar och viftar med händerna för att få uppmärksamhet*

Jag har väl nästan läst dig längst,kommenterar kanske sparsamt men jag har definitivt varit snäll hela året :)

6:21 em  
Blogger Winnie The Pooh said...

Ja, läser här gör jag ju. Minns den så fina nomineringen du fick på min blogg...
Men om jag varit snäll... Nja... Det ligger inte alltid för mig. Räknar inte med nå´n julklapp. Från dig heller.
God Jul i alla fall!

6:33 em  
Blogger A. said...

Ida: Läser du då? Okej då, det är ju jul...

Dot: Var inte orolig. Du och några till har ju läst från början... :D
Fru R: Du är kvalificerad!

9:12 em  
Blogger Winnie The Pooh said...

Så det finns en tomte, trots allt? Schysst!

12:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home