torsdag, december 18, 2008

Bad hair day...

Om man har en riktigt dålig hårdag enligt sig själv.
Ja, ni vet vad jag menar. Speciellt du CK.

Är det då befogat med kommentarer på Le Office att jag ser nyklippt ut. Och brukar inte ett kommentar om nyklippt hår automatiskt likt en pavlovsk hund följas av "snyggt" och inte av tystnad.

Annars är det komedi när en man i 50 års åldern på allvar presenterar sig som Pavarotti.
Och vi kan ju säga så här. Knappast pga rösten de var lika... Eller egentligen ingen likhet alls frånsett kroppshyddan.

Lite som att jag skulle gå runt och kalla mig för Schenkenberg.
Bara för att vi har vissa liknelser.

Imorgon är det fredag. Resten av kvällen ska planeras för att äta lunch imorgon.
Och för att det ska vara riktigt gott på Texas någonting så ska jag äta fiskbullar till middag.




A.

5 Comments:

Blogger emster said...

Hej Muntergöken. Har du klippt dig eller?

(obekväm tystnad)


Eh... hrm. fiiiint. Verkligen!

Hahaha. Skoja.

6:27 em  
Blogger A. said...

Hmm. Jag som just satt och tänkte på att "Den där Emster är en trevlig tjej"...

Och då kommer det här kastat i ansiktet. ;-)

6:37 em  
Blogger emster said...

Jag skojade ju. Var inte en surpuppa!

6:40 em  
Blogger A. said...

Jag är på jättebra humör idag! Bara lite ful i håret :-)

6:47 em  
Blogger emster said...

Goodie.

7:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home