tisdag, december 16, 2008

Idag är jag en tjurig jävel..

Egentligen borde det vara en bra dag.

Jag har tagit en affär som gör mig på gränsen till unik eftersom ingen annan gjort en sån hos oss. Någonsin.
Det är lite coolt.
Jag har fått besked om att "vi kommer nog överrens och kan skriva i januari" på en annan affär.

Men så finns det vissa som jag bara blir helt punkterad av.
Gamla. Bittra. Sura. Trista och fyllda av det går aldrig mentalitet.
Och alldeles för många såna.
Nästan så man misstänker att de går i orangeakläder.

Jag tror aldrig jag känt mig så här utarbetad. Någonsin.
Lumpen var en barnlek.
Kollegorna från det konstiga landet visserligen dumma i skallen men jag var inte lika slut.
Jag tror inte jag har sett solen på en månad.


Så nu har jag bitchat av mig.


A.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Raring, ät en kaka. Det känns alltid lite bättre efter en kaka. Eller två.



Psst! Solen har ingen av oss sett till...

10:31 em  
Anonymous Anonym said...

Tänk på mig då, bara 6 veckor av pappaledighet kvar...

12:46 em  
Anonymous Anonym said...

Stort grattis till storaffärerna! Klart det går! Vissa har helt enkelt som hobby att gnälla.

Och just nus skiner faktiskt solen, även om den är nästan lika vinterblek som jag. Kramar.

11:01 fm  
Blogger Ninde said...

Äsch du går säkert i oreangea kläder i smyg du också..;)

Men grattis till affären! :)

5:53 em  
Blogger A. said...

Tack Penny. Och du har så rätt i fråga om kakorna. Och solen.

CK: Du är medveten om att du lever hemma på mina skattepengar? Din rätt att gnälla är förbrukad. Sedan länge...

Moi: Tackar tackar:)Och jag tror du och jag klär i vinterblekhet. Inte alla som kan bära upp det ;-)
Kram

Ninde: Det där tror du ju inte på eller hur ;-)

6:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home