torsdag, december 04, 2008

Snart dags

En timme kvar på jobbet. Sen snaps. Cocktails och sånt.

Idag har jag inte fått mycket gjort. Mest laddad för fest.
Jag sticker ut hakan och misstänker att jag är den enda iklädd rosa.

Sen är temat kass. Men jag har lovat mig att tänka att det är Bondtema*

Sen antagligen efterfest.
I övrigt kan man konstatera att kunder ofta lever i villfarelsen över hur viktiga de egentligen är.
Får jag en gång till höra av min kund

"... Jo, men vi är ju en av era antagligen viktigaste kunder... "

Då kommer jag börja skratta och le lite. Och fråga vem som egentligen är viktigast för vem...


A.


* 404 & Jäl, ni ordvitsare. Bond som i James Bond. Agenten. Inte som i farmarpojke.

3 Comments:

Blogger Ninde said...

Bondtema? "Skakad, inte rörd" är kvällens mantra alltså?

1:31 em  
Anonymous Anonym said...

I rosa??? sen när har Bond rosa på sig??

10:00 em  
Blogger A. said...

Jag är rörd men inte skakad... :-)

Ängen: Det har han aldrig haft. Krävs lite för att bära upp det.

11:36 fm  

Skicka en kommentar

<< Home