onsdag, december 03, 2008

Julfest imorgon

Och strategiskt nog har jag kommit fram till att jag nog tar fredag förmiddag och kompar ut. Vore bra för mig...

Temat är nobel. Jättekul verkligen. Alla kan ha kostym på sig.
Tror att temat kommer se ut som begravning men det har jag inte sagt.
Tror ju inte att någon drar på sig en smoking på begravning nämligen.
Men tjejerna lär ju vara fina.
Just ja, vi har inga tjejer hos oss. Bara tanter.

Så jag tror jag står för det rosa inslaget. Rosa slips och näsduk. Ljusrosa.
Jag kommer bli så stilig. Och full.

Idag har jag dessutom skickat biobiljetter till folk jag tycker förtjänar det. Vi ger nämligen inte bort julklappar på vårt jobb. Vi stöder naturen eller något sånt istället.

Inte alls lika roligt. Jag vill ha paket.
Fan.

A.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Låter kul m Tanter (not) men men man tager vad man haver som kajsa varg sa.Ha d KUL

11:42 em  
Blogger Ninde said...

A i mörk kostym med rosa detaljer? Låter som företagets tanterna kommer att ha fullt upp med att slåss om dig.. :)

8:43 fm  
Blogger Ninde said...

..och biobiljetter är bara såå fantasilöst...(tack,tack chefen)

8:44 fm  
Anonymous Anonym said...

Tack A!

Nu är lotten kommen och skrapad.

Jag gick och höll tummarna (på riktigt så där som en 40-talist framför sport på tv) hela vägen hem igår. Eftersom jag ärligt talat tycker att jag är värd en vinst räknade jag iskallt in minst en miljon. Gick och funtade på vad jag skulle ha den till, amortera eller slösa??

Nu blev det ju inte en endaste krona i vinst (gånger 1) men men man får väl jobba i 50 år istället. Eller bara vänta på nästa tävling....

Fridens!!!

8:49 fm  
Blogger A. said...

Jari: Ja, det och så kan man kombinera med talesättet "kräsen blir utan" :D

Ninde: Det hoppas jag de ska ha. Det borde de ha.

Ninde: Ja, men är alternativet att inte ge något alls så ger jag hellre bort biobiljetter. Sådeså.

Jäl: Fan. Jag som tänkt att du skulle bjuda på en vinst öl...

11:17 fm  

Skicka en kommentar

<< Home