tisdag, december 02, 2008

Jag tror jag jobbar för mycket...

Är det ett tecken på att man jobbar för mycket när man klockan 22.31 svarar på ett mail som har med jobbet att göra.

Eller när ens kollegor säger att man låter trött. Jag som bara tycker jag låter sexigt hes på kvällarna numer. Och inte alls låter som Håkan på Färjan oavsett vad Ida säger.

Men jag tröstshoppade lite till mig ikväll. En ny kostym som jag;

1. Inte behöver...
2. Hade tänkt köpa...
3. Har minst två likadana
4. inte alls kan använda som jeans som var det jag ville handla
5. Tycker att jag har råd med...


Men snygg var den. Tur att jag allt som oftast vägrar ha kostym på mig. Då kan den ju hänga bredvid alla andra.

Ich bin müde. Sehr Müde.
Jag köpte nämligen en tyska kurs på cd att ha i bilen. Den behövde jag ju verkligen. Not.


Men jag funderar på att gå i ide.

A.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag svarar på jobbmail 23:11. fullt normalt :D

11:16 em  
Blogger A. said...

Bra, då jag inte ensam. Men stackars oss...

2:11 em  
Anonymous Anonym said...

Får man ha kavaj till jeans? Jag vågar inte men om du säger ok så kör jag. Kanske redan på fredag....ohhh casual friday..härligt

2:25 em  
Blogger A. said...

Man få ha kavaj til jeans. Utan tvekan. Det får man alltid ha...

Våga Jäl!

3:21 em  
Blogger Ninde said...

Redan gått över på tyska? Antar att spanskan gick som en dans då? ;)

5:33 em  
Anonymous Anonym said...

Haha, men dialekten A, dialekten..

7:30 em  
Blogger A. said...

Ida: Det gör jag inte alls. Asså det är inte ens nära. Allvarligt asså. Bara så du vet asså. Men allvarligt. Gör jag det?

Ninde: Jag sög på spanska. Det var för svårt haha...

9:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home