söndag, november 23, 2008

Lite onödiga grejer...

En riktigt kul helg.

På riktigt. Sen har jag ju gjort en del mindre smarta saker. Som jag är halvnöjd med.

  • Som att insistera på efterfest hos mig efter 40-års festen.
  • Frångå sin ibland mindre lyckade tradition att skicka sena sms. För att istället ringa folk. Efter efterfesten.
  • Ringa med sin vänaste röst och fråga om man får hälsa på M&P A. Bara för att jag vet att mamma har bakat bullar. Och sen glömma dem.
  • Maila alla kompisar och planera en kväll ute på krogen i lördags för vara så jävla risig att jag inte orkade följa med.

Och sen undrar jag hur en ensam mamma på allvar tror att hon ska fortsätta vara vän med de hon skickar ut.
Och dessutom är jag inte nöjd med Mammornas val. Inte alls.

Och "du har alla sidor jag sökt hos en man". Hmm. Göteborgare med dåliga ordvitsar?
Och jag är sjukt irriterad över att tönt-Rickard har sin son med sig. Så jävla orättvist.
Not a fair game.

A.

3 Comments:

Blogger emster said...

Hey! Inget ont om ordvitsande göteborgare.... jag har en sån hemma!

11:08 fm  
Blogger A. said...

Sorry. Jag är bara avis. Och så glömde jag posta er vinst...

10:19 em  
Blogger emster said...

Jo jag märkte det :-P

11:15 fm  

Skicka en kommentar

<< Home