söndag, november 30, 2008

Sälen i korthet

Ingen snö.
Mycket sprit.
Dans på Högfjällshotellet.
Jag i snitt 15 år yngre än alla. Eller 15 år äldre.
Kvinnor som spelar hårdrock med saxofon är numer det sexigaste jag vet.
Sen massa snö.
Skidåkning.
Min tur att laga middag
Vin
Högfjällshotellet.
Sexig kvinna med saxofon.
Skamliga förslag av för fulla konferenskvinnor.
Kollegor körde fast i snön. A klarade sig utmärkt. Mer gas är inte alltid bäst.
Hälsade på Lillbrorsan på vägen hem.
Sjukt mycket julpynt hos honom.
Julpyntade hemma.
Nu tv.

Ganska bra helg.

A.

8 Comments:

Blogger Winnie The Pooh said...

Åhå! Så fulla kvinns på konferens kommer också med skamliga förslag?
trodde, i min enfald och naiva tillvaro, att det var förbehållet män på konferens. själv hamnade jag mitt i ett gäng med målerifirma-ägare som slog vad om den yngste av dem kunde få mitt rumsnummer eller ej...
Jag tyckte så synd om kraken som inte fattade att jag genomskådade alltihop, så jag nästan tänkte ge honom ett nummer bara för att han skulle kunna hävda sig mot gammel-tupparna.

11:22 fm  
Blogger Winnie The Pooh said...

-Oj då! Med "nummer" avsåg jag RUMSnummer, ingenting annat... *rodnar*

11:23 fm  
Blogger A. said...

Hehe... Självklart ett rumsnummer hehe...

5:01 em  
Blogger Ninde said...

Konferenskvinnor? Som i pluralis alltså? Men A då.. :D

5:17 em  
Blogger A. said...

Jag har nog aldrig varit så poppis :D

5:36 em  
Blogger Ninde said...

Iklädd vaddå? Hockeykläder? ;)

6:04 em  
Blogger Winnie The Pooh said...

Jag bjuder på den. Enjoy.

12:50 em  
Blogger Winnie The Pooh said...

Ninde: Touché!

12:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home