tisdag, november 25, 2008

Missa resa till Sälen - Check.

Fan.

Av alla slöa rackare så har dansken tagit priset. Tack vara att han är extremet slö och otrevlig så missar jag förmodligen teamresan till Sälen.

Tack för det.

Och om jag hinner åka så kommer jag upp på fredag kväll. Och är det värt det.
De andra åker hem på söndag mitt på dagen.
Men det skulle vara jävligt skönt med lite "minisemester".
Jag håller på att bli bitter.
På riktigt.

Nästan som en jättegammal gubbe.

Imorgon kan jag ju rekommendera att ni håller varenda kroppsdel ni kan korsade för att ge mig tur.
Grejar jag detta så är jag fan värd en jättekram av chefen.

A.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Resor hit, fester dit. Fan vad ni slösar med statens pengar.

Bitter har du varit så länge jag känt dig......

8:26 fm  
Blogger Ninde said...

Danska halvfjersare ska man hålla sig ifrån i jobbsammanhang, har du inte lärt dig det än?

Finnnar och finlandssvenskar däremot. Inga dåliga ordvitsar eller briljerande med märkliga räknesystem. Bara seriositet och österländskt tungsinne. Love'em ;)

4:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home