söndag, december 07, 2008

Och dessutom

Så fyllde Mamma A år.
Hon fick en tröja. Hon blev glad.


Sen la hon sig på golvet igen. Men dessför innan så hade hon lagat mat.

Sen så har jag storstädat dessutom. Och då menar jag storstädat. Garderober, golv, mattor, skåp. Allt.
Bara för att jag inte kan hitta mitt visakort och körkort som varit borta sen i måndags.
Nu på kvällen kom jag på att jag lagt det på ett bra ställe. I bokhyllan i sovrummet.
Där jag alltid förvarar det.
Synd bara att jag hann spärra kortet.


A.

3 Comments:

Blogger emster said...

Förhoppningsvis har du en sjukt bra bank som hjälper dig med detta!

En bank som kanske inte är fullt lika förstatligad. Men ändå kanske lite. Det borde ju passa dig.

4:42 em  
Blogger A. said...

Lite förstatligad är min bank allt. :-) Och förresten, vad menar du med det?hehe

4:52 em  
Blogger emster said...

jag menade bara att en lite statlig bank är nog bättre än andra banker...

8:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home