fredag, december 05, 2008

Nobelfest...

Årets interna nobelfest är avklarad.

Priser.
Tacktal
Efterfest
Efterfest på efterfesten
Somna i taxin
Och massa dricka.
Och god mat.
Söta tjejer som sjöng
Musiktävling

Jag har varit på en källare. Peders källare. Jag har varit på teaterbåten och Cafet. Hur jag hamnade på något av ställen har jag ingen aning om.
Jag var den enda på hela teamet som vann två priser.

Enligt mina kollegor är jag
"Årets mullvad" - "...Med en älskling som heter google och en förmåga att nosa fram smaskigheter, skvaller och skrönor..."


Och även

Årets bästa fikapolare - "...ingen historia är för liten, allt går att skarvas och med sitt egna uttalande "låt inte sanningen förstöra en bra historia" är han en mer än värdig mottagare..."

Vet inte om det är bra men jävlar vad kul jag haft.
Och tanter 45 plus vet inte hur man beter sig. Skamgrepp.


A.

4 Comments:

Blogger Ninde said...

Vad var det jag sa? Du skulle kanske satsat mer på "halvsenil nobelpristagar-looken"..när det gällde desperata tant-kollegor..:D

Hur presenterade du dig? My name is Bond-A Bond? ;)

2:35 em  
Anonymous Anonym said...

Jaa Ninde lär ju vara bättre än Pink Bond?

3:03 em  
Anonymous Anonym said...

Tycker du skall vara nöjd med kvällen och dina två priser. Om inte såg jag att vi hade lite profilsaker här, bland annat lite golftillbehör om det kan pegga upp.

3:16 em  
Blogger Ninde said...

Ängeln: :D

3:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home