torsdag, december 18, 2008

Bergen.

Igår var jag i Norge. Jag är en svag man.

Norskor som jobbar som försäljare på taxfreen och jag kommer bra överrens.

"Den här smakar riktigt bra" - Jag tar den.
"Det här är en bra julklapp" - Jag tar den.
"Den här luktar gott, och manligt" - Jag tar två.
"Den här skulle jag köpa om jag vore du" - Jag tar den
"Det här är kanongott till..." - Jag tar den.
"Det här är den finaste tycker jag, passar dig" - Jag tar den.
"En klar favorit hos mig" - Jag tar den.

A och kassörskor i norska taxfreen kommer inte lika bra överrens.

"Så här mycket får du inte ta med dig" - Inte?
Men hon sa det.
" Det får du inte" - Nehepp.

Gissa vad jag behöll? Frånsett en flaska sprit...
Och i övrigt så är jag på väldigt bra humör just nu... Och ganska utvilad.
Märkligt vad en GL kan göra för själen.



A.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hon var söt va?

10:15 em  
Blogger A. said...

Ja. Jättesöt... Och även snäll. Hittade en massa saker som passade mig ju... :D

9:06 fm  
Anonymous Anonym said...

och fick inte alls en massa provis för det... ;)

Luktar du gott nu då?

12:39 em  
Blogger A. said...

Jag luktar väldigt gott. (Och manligt) :-)

1:13 em  
Anonymous Anonym said...

Som Old Spice då eller?

;)

5:18 em  
Blogger Winnie The Pooh said...

Du behöll de där du tog två av och som gjorde dig manlig, antar jag?
Funkar det?

5:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home