tisdag, mars 03, 2009

Avdelningen bra ideer gone bad...

Jag har som ni alla vet drabbats av en allvarligare form av lårkaka*
För att underlätta försvinnandet av den så har jag klätt mig varmt idag. Jag har långkallingar under kostymen.
Det var jätteskönt imorse. Det var okej vid lunch.
Nu är det outhärdligt varmt och dessutom glider kostymbyxorna på ett konstigt sätt mot långkallingarna.
Och hittills har de bara glidit uppåt.

Det är alltså både obehagligt och varmt.

A.


* Typ en vanlig. Inte så farlig alls men då får man inga sympatier.

8 Comments:

Blogger Winnie The Pooh said...

Attans, A. Nu har du sått ett frö... Undrans om det är vanligt, det där med långfillingar under kostymen? Nu kommer jag ju fundera på det var gång jag ser en karl i kostym. Tyvärr vet jag, eftersom jag känner mig själv rätt väl vid det här laget, att mina funderingar inte kommer att stanna vid långkalsongerna så nu kommer jag ju att rodna av skam så fort jag ser en kostym.
Fasen, vad gjorde du så för?!

9:11 em  
Anonymous Anonym said...

AJ FIL JU!
Jag hade (en present från päron) kalsonger av plast idag. UFF!

11:10 em  
Blogger A. said...

Fru R: Hehe. Jag kan inte ansvara för dina handlingar. Och skulle vara kul att se dig på kontoret när du blir högröd i ansiktet så fort du ser en kostym...

Pjotas: Kalsonger i plast? Present av mamma och pappa? Låter rätt kinky. Inte säker på att jag vill veta mer... :D

9:13 fm  
Blogger Ninde said...

Gnäll, gnäll. För det går ju inte ann att smyga in på toa och krångla av sig långkalsongerna istället för att ha dubbla lager inomhus? ;)

1:10 em  
Blogger A. said...

Ninde: Inga såna förslag tack. Jag hade ju min lårkaka. Som by the way har försvunnit... ;-)

Och hur tror du Fru R ska reagera varje gång hon ser en kostymklädd man nu och de går på toaletten. Hon kommer ju se Chippendales framför sig. Eller A Chippendale som med ett läckert ryck sliter av sig kostymbrallorna som hålls ihop av kardborrband och sen kommer ut i ett par läckra långkallingar.

Vill vi verkligen leda in Fru R på ett sånt spår?

5:12 em  
Blogger Ninde said...

...och har man en lårkaka kan man inte ta av sig brallor då alltså. Bara på? ;)

A Chippendale? He he jo det förståss. Fast nu kommer jag vara övertygad om att du egentligen sytt kardborrband i
alla dina brallor och passar på att utföra en liten dans i omklädningsrummet innan varje match...? Och hur ser föressten "läckra långkalsonger" ut? Försvarets? Fantomen? ;)

12:22 em  
Blogger A. said...

Mer Fantomen än försvarets kan jag ju säga. Dessutom har tillhörande underställströja ditmålade magrutor :D

12:35 em  
Blogger Ninde said...

A: *LOL*

12:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home