torsdag, oktober 15, 2009

Hur formulerar sig folk...

Idag fick jag ett brev från sjukhuset. Jättetrevligt.
De välkomnade mig tillbaka på undersökningar.

Skriver man verkligen välkommen till oss på XXX-kliniken för undersökning och provtagning?
Jag är inte säker.
Inte säker alls. Vill man bli välkomnad till ett ställe som egentligen bara handlar om negativa saker. Åtminstone tills man åker därifrån.

Idag har dessutom Mamma A lämnat riktnummerområdet. Det betyder att jag för första gången på ca 4 veckor måste fixa middag själv. Eller det är en sanning med modifikation. Hon har naturligtvis fyllt hela min frys med matlådor. Men jag måste värma dem själv.
Jag känner mig som jag är ca 7 år gammal som får allt fixat för mig.
Eller som Pappa A.


A.

2 Comments:

Blogger Winnie The Pooh said...

*leeeer*

Du är ganska charmig, men det vet du nog.

12:39 em  
Blogger A. said...

Jag har mina stunder skulle jag vilja säga ;-)

8:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home