söndag, oktober 18, 2009

Minst 1 vecka kvar..

Av sjukskrivningen.

Och imorgon ska jag ta tag i lite Försäkringskassegrejer som säkert skulle vara ordnade för ett tag sen. Och sånt som jag missat.
Då ska vi få se om de är lika bökiga som alla säger.
Antagligen ska kommer de skälla på en sjuk stackare.


Annars vet jag inte hur jag ska klara av att vara hemma en vecka till.*
Det är sjukt tråkigt hemma. Och dessutom anar jag att jag börjar svullna upp lite av kortisonet. Det hettar på mina blivande äppelkinder. Om det skulle bli så så kommer jag se ut som en krigsfånge med påssjuka alternativt en hamster.

Nu snart familjemiddag. Pappa A 6o igår.
Jag äter garanterat något annat än de andra.

A.


* Säger doktorn att jag ska vara det kommer jag vara det. Så enkelt är det.
När han säger hoppa frågar jag bara hur högt.
Eller på allvar så ska jag följa deras råd.

2 Comments:

Blogger Serafim said...

Kortison ger en mindre smickrande profil som påminnner om kottkropp. Du vet kottar som man gav ben av tändstickor. Men det försvinner sen. Jag lovar.

9:40 em  
Blogger A. said...

Nja... kroppen får gärna ta andra proportioner istället för model krigsfånge... Men jag misstänker att jag snart har påssjuka haha. Men dosen minskas imorgon. Hoppas på resultat direkt :D

11:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home